99%.

Ja, till 99% så är det vi som kommer att åka hem alla TRE nästa vecka. Om inget oförutsett händer så blir det så, troligtvis i början på veckan. Känns verkligen ofattbart att vi ska få ta hem våran lilla prinsessa, efter 10 veckor på sjukhus. Kan ni fatta, 10veckor på sjukhus?! Bara det känns overkligt, att vi liksom har klarat av detta och framför allt att Sally har klarat detta galant! Hon väger nu 1925g vilket innebär att hon mer än tredubblat sin vikt, längden igår var 40cm så hon har växt 10cm på dessa veckor. Vi har köpt mera kläder och hon är för söt i dem, speciellt i rosa och rött!
Det mesta är förberett och klart där hemma, det som är kvar att göra är att de ska komma och installera koncentratorn till Sallys syrgas. Det verkar som om Sally slipper gå hem med sonden och det är såklart skönt, men hade jag fått välja hade jag gärna sett att hon hade klarat sig utan syrgasen. Men hon blir bättre och bättre var dag, och klarar sig med mindre och mindre syrgas.

Nu verkar lilla Sally vakna till, så det är bäst att avrunda här - men nu fick ni en liten uppdatering i alla fall!


Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Gud så härligt! Vad glad jag blir av att höra att ni får åka hem! =) Hem å boa in er lagom innan jul å allt! GRATTIS! =) Hejja hejja Sally!

2009-11-11 @ 11:40:51
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad härligt det måste kännas, grattis till alla era framsteg! Det kommer ni klara galant!

Kram Åsa

2009-11-11 @ 20:53:37
URL: http://asan.zoomin.se
Postat av: Ulrika Hellemar

Det låter ju helt underbart! Minns det som igår när man kom hem ifrån BB :) Hade vaggan jämte min säng så att jag kunde sträcka ut min hand o känna på det lilla knytet när jag ville... mmm... njut nu av familjelivet o ha en skön jul!

2009-11-17 @ 08:21:18
URL: http://ulrikahellemar.wordpress.com
Postat av: spiderchick

tack för snäll comment =)

2009-11-25 @ 10:47:43
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0