Födelsedag!

Hoppla, idag lyckades Sally att komm upp till vikten 700g och ingen annan är stoltare än jag och Rickard. Hon växer ganska stadigt för varje dag och imorgon är det dags för längdmätning för det görs på onsdagar. Ska bli intressant och se hur mycket hon har växt på längden.
Inget nytt om eventuell flytt ännu, vi får se om de säger något imorgon. Idag har mina föräldrar och Rickards mamma varit här på Ronald-huset och hälsat på, vi åt god mat och fikade god tårta - det är ju trots allt min födelsedag, hehe. Sallys kusiner hade gjort små presenter till Sally, så fina med tanke på att de bara är 4 resp. 2 år gamla.

Imorgon ska jag förhoppningsvis bli av med mina agraffer som jag fick i samband med kejsarsnittet, det har gått 12 dagar imorgon sen det gjordes. Helt otroligt vad tiden har gått fort nu när man ser tillbaka. Imorgon är det även dags för ett besök med kuratorn, ska bli skönt att prata lite mer med henne nu när vi har fått mer distans till det som faktiskt hänt!


Kommentarer
Postat av: Tant Andreá

Massa grattis på fylledagen ... bästa presenten har du redan fått om än lite tidigt. Sett bilder på "presenten" Sally på facebook och smälte totalt för detta underbara lilla pyre. Verkligen en gåva att kunna få vara förälder. Kollar in här lite då och då mellan mina lediga stunder. I morgon ska Efraim få se Sally på facebook ... han är så nyfiken så. Hoppas din dag varit bra och att du blivit firad ordentligt. Massa kramar från "Varabönnera"

2009-09-15 @ 22:01:09
Postat av: ♥ Nina ♥

Pratar är bra! Ta vara på den tiden .. själv känner jag ibland att jag faktiskt inte fått bearbeta det som hände tillräckligt .... undrar om man nånsin gör det. Men ta vara på de stunder ni får med kurator, fråga, prata, fundera!



Grattis igen å hoppas du fick en fin fin födelsedag! Kram

2009-09-15 @ 22:32:07
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0