Samspel.

Idag väger Sally 875g, och har då ökat hela 30g från igår - det är bara så underbart! Hon är så duktig vår lilla dotter Sally. Vi har nu börjat ta ut henne två gånger ut kuvösen och det fungerar jättebra. Bäst är det på eftermiddagen, då är hon så lugn och sover så gott. Jag hade turen att sitta på eftermiddagen idag så jag passade på att sova jag med, fick väl sammanlagt sova 1,5timme - så skönt med en varm och lugn Sally på bröstet!
Jag och Rickard fick beröm fler gånger idag att vi är så samspelta när det gäller att ta hand om Sally, det känns himla skönt att höra att vi gör det rätt och att vi funkar så bra tillsammans. Det gör att man blir mer självsäker och känner att det kommer gå bra när vi får ta hand om Sally mera då hon kommer ur kuvösen.

Det får bli ett kort inlägg idag, har både tvätt och disk att ta hand om under kvällen.


Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Duktiga Sally! När allt satt igång, så går det faktiskt rätt fort för dem å öka i vikt! =) Snart slår ni 1 kilos gränsen!! =)) KRAM

2009-09-30 @ 21:35:49
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Du dom hade kunnat fråga frissan om hur ni funkar ihop. Ni är så otroligt gulliga mot varandra så det får en kaktus att ge av sig vätska;-) ni kämpar i nåt av det svåraste man kan göra, se sitt barn lida bland slangar, nålar och en ovisshet. All heder av er att ni är starka nu och klarar detta. Men som ni säkert redan vet, tillsammans är man stark, och eran kombo kan inte bli annat än oslagbar. Kram frissan

2009-09-30 @ 22:00:20
Postat av: lisa

Hej på er! Roligt att höra att allt går bra. Det är nog många som tänker på er på jobbet och så också. Tycker alltid att det är nån som undrar hur det går. Brukar berätta det jag vet. Jag tror ni fixar det här galant tillsammans. Känner ju inte er som ett par men du är ju så lugn och trygg och Richard verkar också va eN mysig person. Kram

2009-10-01 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0